Företaget innehar F-skattsedel
Användarna är självklart en nyckel till ett stort användare av en kommunikationslösning. Vissa av våra tjänster är fokuserade på att göra användarnas vardag enklare
Det ska vara barnsligt enkelt att använda en kommunikationslösning. Användare ska aldrig behöva känna sig osäker på om man gör rätt när man använder tekniken och en bra teknisk lösning har funktioner som förenklar för användare och säkerställer att onödiga handhavandefel undviks. Om ett fel skulle uppstå är det väldigt viktigt att en användare snabbt får stöd och hjälp att lösa problemet.
Några av de tjänster som vi erbjuder och som har som syfte att ge användarna en bra upplevelse av en teknisk lösning är:
Bokningsrutiner
Paketering av teknik för enkla val för användarna.
Supportstrukturer
Handhavandeutbildning
Analys av behov inför val av teknisk lösning
Process för att omvandla en idé till verklighet
Genom att sätta upp infrastrukturen korrekt säkerställs att verksamheten får en användarvänlig lösning och att tekniken förvaltas på ett bra sätt inom organisationen.
Om genomtänkta val görs när en infrastruktur sätts upp eller byggs ut är förutsättningarna goda att användarna får en bra användarupplevelse och infrastrukturen används på det tänkta sättet. För att säkerställa att rätt saker införskaffas och även ha kontroll på hur de nyttjas finns ett antal tjänster som är tänkta att underlätta detta:
Hantering av telefonböcker och annan kontaktinformation
Uppsättning av förvaltningsorganisation
Översyn av den ekonomiska modellen som används för att säkerställa resurser i infrastrukturen
Oberoende analys av kostnad som den tekniska lösningen medför
Analys eller framtagande av förfrågningsunderlag eller tekniska krav
Analys av inkomna offerter
Statistik över nyttjande av tjänster så som antal samtidiga samtal eller nyttjande av flerpartsmöten.
Rapporter över nyttjande, centralt eller per avdelning
Analys av befintlig teknisk infrastruktur